Szkoła podstawowa
Pragniemy sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzieci, zapraszamy do naszej placówki oferując:
-
pełne poczucie bezpieczeństwa
-
rozwijanie zdolności i umiejętności
-
wysoki poziom zajęć dydaktycznych
-
różnorodne formy pracy z dziećmi
-
szeroki zakres działań pozalekcyjnych
-
pomoc pedagoga szkolnego
-
bezpieczeństwo uczniów
Szkoła wprowadza uczniów w świat wiedzy naukowej.
Grono pedagogiczne to osoby wykwalifikowane, pełne zapału i chęci do najlepszego wykształcenia uczniów. Nauczyciele uczą dzieci samodzielności i pomagają w podejmowaniu decyzji dotyczącej kierunku dalszej edukacji.
Prowadzone są u nas rożne kółka zainteresowań: chemiczne, dziennikarsko-redakcyjne, polonistyczne, matematyczne, papiero-plastyczne, rekonstrukcyjno-historyczne, języka angielskiego i sportowo-rekreacyjne.
"Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klasa I-III szkół podstawowych w Gminie Łapanów" to projekt finansowany przez Europejski Fundusz Społeczny
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem projektu było wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dzięki realizacji tego projektu nasza szkoła wyposażona została w materiały i pomoce dydaktyczne.
Gimnazjum
Gimnazjum wychowując:
-
rozwija u młodzieży poczucie odpowiedzialności oraz dyscypliny pracy i nauki
-
upowszechnia wśród młodzieży wiedzę ekologiczną oraz kształtuje właściwe postawy wobec problemów ochronnych środowiska
-
umożliwia zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły
-
umożliwia absolwentom dokonanie świadomego wyboru dalszego kierunku kształcenia i wykonywania wybranego zawodu
-
sprawuje opiekę nad uczniami, odpowiednio dla ich potrzeb i możliwości szkoły
Gimnazjum kształci na wysokim poziomie, który gwarantuje bardzo dobre przygotowanie uczniów do następnego etapu edukacji oraz życia we współczesnym świecie. Nasi uczniowie od lat odnoszą sukcesy w nauce i sporcie, uczestniczą z powodzeniem w wielu konkursach.
Nasze gimnazjum od początku swojego istnienia dążyła do wypracowania optymalnych warunków wielostronnego rozwoju osobowości uczniów, stwarzania warunków dla rozwoju zainteresowań i talentów w rozwoju w różnych dziedzin wiedzy oraz umiejętności.